♫ teman setia ♫

Tuesday, January 31, 2012

~ control ke hormat ~

Assalamualaikum...
hai semua, sihat? makan da? da malam nih mesti da mkn kan...
hermmm...anak tabuan bosan lah..tu yg update jap...act,tengah wat eciment, tapi still bosan...nape ye?
bole lak cmtuh annn...bosan cik tem0k xmcj...dye kate de meeting...sejak² pangkat da naik cket nih kan, bzy manjang....nak ckp tpon pon susah cket, cm vip...hihik! vip la sgt kan...
tapi still ader mase tuk aku...kire alhamdulillah la tuh...lebiu cyg, kjer rerajin na...
ok!!
bayk persoalan nak tyer nih...sb lalu² je kat otak nih...siap mengalir² lagi ni hah..!
nape ex??
pempuan ckp dalam tpon gn laki, mesti ayat baik punyer, lembut lemah, eh, lemah lembut la...sopan...cer ckp gn mak, xder lembut cmtuh, aku plak ckp gn temok byk "ko aku"..hihik, suke ckp kasar manje, agak seronok...bukan pempuan je, laki pon cmtuh jugak.. aku pon ckp gn mak kekadang xlembut cmtuh, kire ade masenyer² la...adat la org becinte, nak cover semua...bukan cover, homat...cehh!
pastuh..ape lg yer..."hah! kentut bucuk! puiii ! suke² ko je kentut depan aku! haha...seb bek xmasuk lif lg kan, tidak haru biru jadinyerrrr...." ha, ni la kelakuan si temok, xsenonoh! hehe...aku xpenah g kentut depan dye, bukan ape, hormat....haha! *padahal maluuuuuu......
lagi² ape yg biase kite buat untuk control vs hormat si jejake or gadis² nih....
ha, cer korang pikirkan...
k lah..sok ape² yg bermain diminda nih aku ketengahkan lagi keyh....
k cauuu...nite! ^__^.

No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)