♫ teman setia ♫

Sunday, January 15, 2012

sakit mcm kene bom at0m!

evening sume kawan²...
ermm..mud petang ni memang xbagus!
sangat² xbagus...sad!!!
nak ngamuk pun ade...grrrr!
sakit aty sangat²..dari malam tadi lagi...sb ape?? sb dye! dye sengaje sakitkan aty aku...
dengan care? dengan care dye bukak lagu xgf dye nyanyi..hei! nape ko pasang? saje kan? ko da tau aku xsuke kan...aku xsuke everything bout xgf ko! huhhhh...isk isk..sebenanyer air mate aku da tumpah malam td..sb tu aku xleh jawab ape yg ko tyer..nak tegelak tu memang la, sb ko pujuk aku siap dengan lagu, tapi haty aku sakit sgt..sangat² sakit.pedih! mcm kene bom atom ! sumpahhh...huwaaaa...aku nanges sepuas²nye...sampai la aku tertido...susah kot nak tido..bile dapat mcj dye, lagi la aku nges...tersedu² aku nges...ko tau ke aku nges? ko xtau kan...mesti ko xtau punyer....aku pujuk ko riney ko tetap xnk kan..wat aty keras kan..aku tau ko marah, aku pon kecik aty lg..tapi aku cube, sb aku rindu sangat kat ko, tapi cmni ko buat kat aku..ko wat bodo je aku kol byk kali ko xnk angkat kan..xperlah, mungkin ko memang da xnk ckp gn aku kan...ape aku nak buat lg...lain la aku ade kat sebelah ko ..kalo aku kat sebelah ko pun lagilah teseksa aty aku bile ko merajuk...aku da jd cm tunggul je kan...ko pon tau kan...ya allah, kuatkanlah aty aku ni...sesungguhnya aku insan yang lemah dan mudah mengalirkan air jernih! aminn....
i'm so sorry awak...s0rry sangat²...ape aku nk buat bagi ko lembut aty balik....
hermm..asalnye aku yg merajuk atas kesalahan ko sendiri! tapi aku kalah kan...herm, aku memang selalu kalah..akhirnye aku jugek yg kene pujuk ko mamat chubby....i;ts ok, yang penting ko hepy..
aku sanggup wat ape je utk jantung aty...l0ve u..
aku nak tg0k sampai bile k0 nak buat aku mcm ni..sanggup ke k0 buat aku tggu k0 lame² mcm ni? kal0 sanggup, memang sampai aty k0 kan wat aku mcm  nihh..sedih !!
ingat lah, kal0 aku da sakit aty telebih², tg0k je la ape jd....
eh!! dapat mcj lahh!! yuhuuuuu..
(^____^)

tyer dah mkn je?? 1 mcj je?
hmmm...

* ader mcm dalam novel x ayat aku?? hehe....bweik..



No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)