♫ teman setia ♫

Thursday, January 19, 2012

~ poliku jantungku ~

Assalamualaikum...
ape kabo kawan² seblogger sume..sihat kan? xsihat mum ubat yep.... 
ngeee...okeh, mule² aku nak cter sal eciment yg kami wat mlm tuh, kan aku kate best kan?  ok, korang tau ape OSH tu?  mean dye Occupational Safety and Healthy...paham x? i'ts ok, can open ur dictionary..hihik..
0k! nak start buhung²² nih..amb0i, nampok benor nipunyer sampai ²²x nak buhung...xder lah, nak muhung sikit ² jep...
 ~ g jalan gn abang b0tak, round² kamp0ng aje, kesah ape aku korang ske ke x, blog aku suke aku nk tulis ape... ~
haha, papetah punyer pantun..main hantam je, ni gemok chubby punyer pasal lah...asyik bepantun gn aku... memang aku kalah la kan, mati akal dibuatnyer...adoyaiiii...
aktif betul kan otak ko mlm nih...macam² pantun ko bg kat aku...sampai da xtau nk balas ape ha...
k dah²², aku xnk bepantun da, letey la cyg.... ~ ~ ~ (",) ~~ ~
nak cter, tadi kat p0li, kononnyer ader orang gado kat galeri, aku pon dengan berat bontot ade aty nak g tgok..hehe...pastuh sume kelas bagun tgok la, sume bediri kat kaki lime tgok ke bawah, dari tingkat 1 sampai 3...haha, nk tegelak, tapi cantik tesusun kepala² manusia nih, ader pulak mamat poyo yg xreti malu tu kan, dye wat² cam nak gado ikut atas, angkat kusi bagai, saje nak bg sume org ketawe...nak tau x? sebenanyer bukan ader org gado pon, saje budak² kat galeri tuh men belon, dyeorg ader game, kitorang ni pon pegi tgok cm orang batak...haha! tettt...*  ape daa..then pastuh sume masuk kelas blik cm xder paper...
*padahal aku tgh pening pale time nih....

ermm..xpe lah, gemok chubby da tido, so, aku pon nak tido lahh..da ngntok pulak..ary² tido lambat kan...
k kawan, selamat malam, tido cumel² tau, jgn tido mcm housemate saye! dye tido tarik bantal kawan! haha..
* teetttttt...to hakimah azmi... kedah piauuu...kuala nerang mari..tidooo!! Zzzzz...
haha! byeee²²....


No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)