♫ teman setia ♫

Friday, January 20, 2012

*buhsan lorh...~

Salam..salam *1 Malaysia....
Hai kawan....gud evening u ouls.....
ape nak cerite ari nih yerk?  korang bosan x? aku bosan sesangat ni hah...nak tit0 xboleh tit0..
sb pe?? sebab kejap lg lepas maghrib da nak pegi larkin.....*nak nek bas g kedahhhh..tau kat mane?
jitra la...k0rang tau ke kat mane? kat kedah laa...hehe...~~
# xsabar nak jumpe mak kesayangan.....muahhh! lebiuuu...!!

~ ~ hari nih abg gem0k nikah, s0 aku pesan kat gem0k suh tg0k betul² la cane lafaz nikah..ngehngeh...
praktis la k0non, xp0n bayangkan jep kitrg yg d0k kat atas tuh...kahkah...gatal la aku kan...memang aku dah gatal p0n..huhu.....shuttttt...diam²! ...babab nt, jgn kec0h² tau!... *winkkkkkkkkkk !!!

adeiii...nak uat pe ptg² yg buhsan nihhh..baju sume da siappacking da, ape lagi yek....
kepale p0n da penin nih......
tulun saye!

ha !! mulai sekarang bam² nak pakai nick name lain...ATC...for 
~ ** anak tabuan comot ** ~
hikhik...ni new nick name ok...comel kan...tapi aku xcomot ok! 
byeeeee....
*da abes idea.. xtau nak kate ape....!


No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)