♫ teman setia ♫

Saturday, January 14, 2012

apakah?

Hah! 
baru boley update!
xsangke lak da tukar baru, sakit aty aku dibuatnye, seb bek ader tok guru...
hehe..so,wut?
ape aku nk tulis nih? aku pon xtau, ekceli, aku nak gtau rutin harian aku...
agak lame xmengupdate..rindu rasenyer...dah berabuk pon belog kesayangan nih..fuhhhhhhhh! haha, panjanggg...bak kate dak kelas SPL aku, bukak m/s 99, panjanggg...korang mesti xtau kan ape bende aku ngarut nih, suke aku ar nak kate ape...ehek..belog aku,, bweikk!
ekceli, tu adalah buku keusahawanan mase aku kursus 2ary kat kolej dulu, kami buka m/s 99, ade tulisan panjang, apelagi, meledak bom nuklier budak kelas, haha, dgn aku² sekali ketawa tebahak²..skang nih dyeorg duk koment pasal reunion, ayaq kopi ayaq milo, n koment² tu da jadi panjang, pastuh muncul la blik sejarah panjang...haah! tu la story mory yg panjangnyer...nak pendek? cari buku keusahawanan bukak m/s 99..haha!
dah la, merapu meraban je petang² yang xbape nk syok nih!
*buhsan la... pale pening, nak cter sal ape yek?


wink wink!
ha, ni kisah cinta aku ok.....
skang nih, aku tengah bahagia lagi gn gem0k, bahagia la hendaknye sampai bile² k...
yuhuuu..baru² nih aku g klang jumpe gem0k, alamk..jumpe lagi, cik bun², awak jangan jeles tau..ngehngeh,*gelak jahat....memang hajat g sane nak jumpe dye p0n, saje nk jenjalan, lame rasenye xjumpe jantung hati, sebelum tuh aku call buah hati dulu, mintak izin ler katekan, 
*mak! nak g klang jumpe achik bley? *ha, bley², kimsalam kat dye, haha..ngarut ape nih??
 tapi mcm nih la lebih kurang bunyiknyer... buah hati is mum, jantung hati is gem0k, ape daaa...
best sgt dapat jalan² gn gem0k m0ntel nih, al0rh chubby²..hehe! muahhh....
tetibe time kat sane dapat jemputan dari si debab merangkap membe time kjer merangkap husband kak ct merangkap sedara gem0k untuk datang ke majlis hari jadi adik kecik dye, fuhhh..dengan senang ati pegi, tapi! aku dtg kne tolong² kak ct, xkn nk wat bodo kan, kak ct da la nga sarat kan, sian dye, i'ts ok be hepy guy's! haha..ape aku ckp daa..ekceli malu memang tahap gaban wa ckp lu! giler arhhh..aku sampai sanggup xmakan malam tuh disebabkan malu, tu la orang kate, malu lapar! kan dah kener kat batang idung sendiri ayat tuh, agak pedih! padan muke aku, dah la siang mkn cket, mlm pun mkn cket, malu punyer pasal, xper, yg penting hepy kat sane..yg paling xkusangka xkuduga time ayah gem0k kenekan aku! 
fuhhh..malu si0t ...dye kate aku nak bodek dye! haha...memg saye sedang berusaha untuk membodek pakcik! TERIME KASIH! hahaha..mcm achik, nak anak, dye sangat pandai bodek mak bapak aku...
terbaekkkkkk ar abang...haha!
dye xpe la peramah, xmacam aku, pendiam, orang cakap sekali, sekali la jugak aku becakap..hermm..pape pon, aku njoy, hepy n thanx sangat² kat dyeorang sb aku rase xersendirian mase kat sane! sume sporting²...makcik² yang best! *ekceli dyeorang best tapi aku la xpandai nk borak²...maap...(",)

ok lahhh...nt sambung g, aku nk mule aktif blik dalm belog..
ader org nk bcer? kesah per aku...haha!
daa..chow!






No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)