♫ teman setia ♫

Thursday, February 2, 2012

Fb bosan.. betul ke x?

Assalamualaikum...
ha, korang bacer x ape yg aku tulis kat tajuk tuh??
betul ke x?? korang rase? 
mybe ade kalenyer bosan n kadangkale x jugak..betul ke x??
sb ape skang fb jd bosaan??
sb xde member nak main chat ae? 
sb takut nanti bf or gf marah ?? mybe...hehe...
cemburu ke?? mybe...huuhu...
*mesti !!
tapi kalo boleh chat gn sesape pon mesti xbosan kan??
tapi, kene jage haty org tersayang..betul??
betul3...

hermmm.........act, ape yg aku nak share gn korang nih?
aku sendiri pon xtau...aku main tulis je ape yg aku rase nk tulis...lantak lah korg paham ke x....
aku x kesah....huhu..
aku cume nak bgtau FB sekarang dah makin bosan....
*rindu fb lame......:(
demi hubungan aku, aku xkan cari penyakit....
*jage haty yg tersayang sebaik mungkin n selagi boleh....
.
xtau nak merapu ape lg dah....
k lah, nite kawan.....
*ary2 kene tggu gemok, xmeeting pon bz gn kawan....adoiii...
muahhh, lebiuuu....


No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)