♫ teman setia ♫

Thursday, February 2, 2012

~ mem0ry kawan, cinte n kawen! ~

Assalamualaikum...
hai kawan !
haha!! xsemene2 mengupdate maghrib bute nih ! opps !
cerah lagi keyh...
nape update time nih? da xder time lain ke? eh, aku punyer suke ar...korang yg nak bacer tuh g solat dulu ok!
tembak kang kalo xsolat... cepat2 !!
ok dah? dah bole buke mukadimah skang...ok!
ape aku ketengah kan nih??
korang yg tengah alami, dah alami, atau sedang alami bende nih jangan terse atau kecik aty keyh! 
aku ckp nih pon atas perasaan sendiri, n aku yakin 99% lah yg korang2 kat lua sane pon mesti ade yg sedang lepas dan pernah mengalami...
ape???
hah! kenangan lame bersame yg tersayang....
ok, 1st sekali untuk orang yg bekawan!
korang tau kawan?
ok, kawan nih susah senang mesti dengan kite betul? tapi xsemua kawan nih bole dianggap kawan..betul?
kadang kalenyer kawan bole jd lawan...kan?? mesti dah alami cane kawan yg jadi lawan tu kan? so? ape korang buat? biakan? nasihat kat kawan tuh? serang ? gadoh cam samseng taik minyak?? suke aty lah, yg penting, aku memg axder kawan yg sejati selain kawan2 sejati aku...sape?? aku je yg tau....
tapi, semua kawan aku, cume kawan sejati sukar dicari... so, berhati2 memilih kawan...

ok! 2nd ape? orang yg becinte...
korang tau becinte?
compem dah ariff punyer kan?? yg telebih yg tekurang yg bermacam2 ragam lah mesti ade kan? sume da terer bab2 cintan cintun nih...yg nih 100% aku confident sgt lah...
yg dah berawek berpakwe nih mesti byk lalui kisah suke duke bersame betul?
pastuh gadoh, pastuh sambung, pastuh kawan, last sekali musuh...betul?
mase becinte ayat manis bukan main, pijak semut xmati, mandi xbasah, tidur xlena...
huuu, hebat org begini!
*mcm aku jugak dulu2... ~ !! skang x ok !
haha! skang aku lebih matang n lebih bersikap berterus terang, xmcm dulu yg asyik meng*COVERkan diri wen talk, wen eat, wen c....n like that la..n satu lg, controlling yg sgt kuat....control ke hormat?
haha! nih da mcm tekena kat aku jerk..tapi, aku xcontrol, dye yg control, sb syg...haha! mcm tu lah selalunyer bile org becinte..tapi !
control bukan dari segi 
- u don't smoke ok! i don't like !
- u! jgn nak lepak2 sgt...tendang kang...
- hey ko ! mane pg ?! 
- asal lmbat mcj?? buat ape??
*mcm aku jerk...haha!
tggi2 sore kat laki, bole ke kawan2??
sesetengah laki yg agak takut gn aweks, mesti ikut ckp aweks...
aweks2 pula mesti ikut cakap lakinyer...kan? like me..ngeeee!
*bukan takut, tapi larangannyer betul, cume kekadang tuh agak terlebih...~~ !! ikut jer rentaknyer kalo bende baik...
ok ! macam kes2 sekarang nih, aku ase ade yg agak giler meroyan disebabkan pakwe tinggal si aweks, si aweks tinggal si pakwe, tanpa sebab dan bersebab, kebanyakan bende bersebab la kan, then ade yg sanggup tggu walaupun dah clash, *ni orang yg susah nak terime kenyataan...
bile ternampak gambar si ex aweks gn org len or si ex pakwe gn org len compem berbulu! kan??
mcm aku...*dulu2 tau...mase single...hihik!
pastuh ape lagi yer aku nak merapu nih, ermmmmm....
ok dah, senang cter ! niiii ayat....
yg suda lepas tuh biarkan ia berlalu dan jadikan ia kenangan walaupun amat perit. teruskan kehidupan yg baru by nurul haris
or past is past by Maya Sari
nih ayat dari fb aku lah....kalo korang terbacer bgus lah, ni member2 koment mase aku update status bout nih lah....

ok! 3rd....
haa!! nih orang yg da kawen !
kawan, cinte, kawen, dapat anak, cerai....
kenape ??
kenape manisnyer perkahwinan lagi sikit dari manisnyer percintaan???
sebab baru tau citer sebena ke? bau tau pangai sebetulnyer? dulu kenape xselidik? sb da kawen baru buat perkare yg xsenonoh? makin teruk?? ish2, byk soklan, sape nak jawab nih?? 
xtau la, bacer, n pikir sendiri la yer....
aku dah habis idea ni ha....


korang rase ape yg aku tulis nih byk betul ke salah? aku suke2 jer nih type ape yg aku rase...kalo salah sile betulkan, kalo betul, sile tambah lagi...sharing is good lahhh...hihik! 
cau cin caunnnnn.....

muahhhhhh dak temok! anak gajah ! haha!






No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)