♫ teman setia ♫

Saturday, February 25, 2012

~ Manusia GANJIL, jelmaan malaikat? tiada siapa tahu ~..

Salam... monink!

huh! aty panas?? sakit?? kenape?? bukak facebook di REMOVE! ko ingat ko hebat?? aha! silap orang wei..silap..ehh, yang aku nak emo emo sgt nih nape ar?? ui, xbek tol...xper, dye tu bukan sape2 pon gn kite, so cool....nak kate kawan, mybe aku je yg anggap dye tuh kawan, nak kater lawan, aku xpenah berlawan gn dye, mybe dye anggap aku lawan kot...xpe lah, orang da xnk kawan kan..nak wat cane kan...xpe, memutuskan silaturahim sesame islam itu bedose, so, up to dye la...mybe aku ade salah gn dye dulu...so, if ade, i'm sory keyh...mybe yg lepas itu salah paham jerk..
now, i'm hepy! hepy sehepy2 nye dengan gemok...mak bapak xabes2 cakap pasal dye..adoi...
aku pun tumpang bahagia jugak...xlekang di bibir family perihal si gemok, gelak tawa n lawakking dye tuh sgt2 lucu, geli hati aku! bweiikkkkk! haha...
kepada kawan2 yang aku xadd, maaf byk2 tau, bukan xnk add, tapi aku xder facebook sendiri, so, paham2 jer la yerk... lgpon, aku x sefemes cik yuyu zulaikha, cik afiqah fatin johny untuk di add2 kan..hehe! saye sedar siape saye, saye hanye layak untuk di remove jerk..siapalah saye! cehhh! sedih konon...bole bla..pui!

hah! nak cer skit nih..semalam aku g niage kat pasar malam..kat ibam..nak tau x, ade umat Nabi Muhammad nih, manusia zaman nabi nih...tinggi orang tuh lebih dari bumbung umah aku...memang tinggi giler bapak arh! lebih kurang 8 kaki la..kalo dye nak angkat kiter, senang jer gune sebelah tangan jer, kalo dye nak pijak kite, gune sebelah kaki jer..baby tuh mcm anak ikan jer kalo dye tgok, YA ALAH, GANJIL sungguh...kalo kiter tgok manusia yang besor2 kat luar negara sane, dye nih 3x ganda lagi besar dari tu..tapi, orangnyer alim, dan Islam...alhamdulillah...mesti korang xpecaya kan..tapi bile tgok depan2 baru la leh caye...aku nak tangkap gambar gn dye semalam, tapi tengah sibuk2 niage, toleh kanan orang tuh da xder, nak snap pakai fon jauh sgt gn tempat niage..rugi sgt! kalo x aku bleh share kat sini...
xtau nak ckp macam mane tingginyer...kaki dye besar sgt2...kalo kite duduk atas kerusi, dye duduk atas kereta! macam gergasi pon ade... tuh la kan, zaman memang dah semakin berakhir, senang cter akhir zaman la....sampai orang2 macam tuh pon keluar nih, maknenyer dah xlama la kite hidup kat dunia nih, aku pun dah berhajat lame untuk berubah ke arah kebaikan, nak jadi muslimah sejati...cewaahhh..tapi aku memang ade niat mcm tuh..mybe selepas kawen, selepas tunang, or selepas habes study nih..huhu! sekarang aku mule berubah slow2...so, doakan lah aku dapat jadi yang lebih baik dari dulu... amin.* adakah manusia itu jelmaan malaikat untuk memberi kesedaran kepada hamba Allah.....wallahualam...tiade siape yg tahu...

erm, esok dah nak blk pasir gudang, adoi, lemah semangat macam nih... mood untuk belajar belum dtg..sedihnyer...!! :(

k lah, nak sambung wat eciment yg melambak...tata...

No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)