♫ teman setia ♫

Friday, November 18, 2011

BOLEYH JALAN !

arghhh!! eh..luper...salam...
hihik...

ha, aku nk gtau la sape2 kat luar sane k...
kalo bekenan gn org pempuan, sile tgok i follow saleh yaakob tu, beguru gn dye dulu...
ini x, pempuan yg da jdi tung org pon ko nak kacau...
siap bg no fon ag, eee...
cermin dulu la bro...
tong sampah la mkn dia no ko tuh....
haty aku ni dah melekat gune gam gajah da kat aty tunang aku..
xkan sesekali aku mengkhianati cinta kami...
cewahhh..
ayat...xtahannn!!
bhahahhaha!

giler sampai 3 org sekali yg tyer
"kak, ader org nak bekenalan
dye mintak no tpon..."
who's det??
tepi3!!!
aku nampk achik si gemok aku jer kat depan tuh...
aku xnmpk org len ok....
excuse me!!!!
huh!!
jgn mara yer syg kalo awak terbacer..kejadian ini berlaku di politeknik johor bahru....
jgn risau, saye akan habis taun depan..setaun lagi tau.....
pastuh kiter kawen yer syg...
saye xcter sb xnk gaduh...
xgune gaduh sebab org len kan syg, kite da besar n da matang kan...ermm..
awak bacer x??
awak mesti xbacer...hurmmmmmmmmmmmmm....
muahhhhxx!!
wish me luck ok!!
lulus pon ok dah....
thanxxx...


No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)