♫ teman setia ♫

Friday, November 11, 2011

macam tu rupenyer...

salam...

nak cter pjg tapi xtau aper...huuuu

nak study tapi dah blur.....

malam nt lah pulak....

nak bgtau cket jer....

xsangke la aku dye cmtuh.....

oo yer ke???

cm tu ae????

suke aty dye la.....janji dye bahagia sudah.....

nanti lame2 org sekeliling dye tau la cmner pangai dye......

ko elex2 dah ar.....

hehehhee.....

awal lagi kan.....

bia la dye selese dulu, nanti pape hal ko cter ag ae kat aku....

xper,

aku tau lame dah yg dye tu hantu.....

sabor je tau......

nanti lame2 akan pecah tembelang dye

orang baru mane tau pangai BUSUK dye tuh....

sabar selagi boleh tau....

yang penting skang ko aman.....

xder orang kacau ko an??

ha, bgus sgt la tuh..... kalo ader ko hentam jer balik...xper, aku ader, bole luah kat aku...

huhuhuu....

time kaseh belog...




2 comments:

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)