♫ teman setia ♫

Sunday, December 11, 2011

sekian lame x mengupdate

huh!!
sekian lame aku xdapat nak update blog nih...gile betul, jadi bengong pa xtau...
paneh jer aku...time kat umah ingatkn sebab line xok, aku maleh ar nak update, mai kat tempat line melambak sampai melimpah pon xbley jugek, memg nak kene fire!!
geram seyhhhh....
byk bende aku nak story sebenanyer...tapi, dah jadi lagu ni, da xingat da pe aku nk story, mybe nt lame2 cket kot ...
kena refresh blik..haha!
ok, skang aku kat kulai jaye, umh kakak aku...
esok pagi aku da nk blik pasir gudang, tempat aku bertelaah kat sane...
haa!!
nak stoory, dulu aku dok takut2 pasalresult,
sekali dapat result, aku melompat2...
sbab ape???
sb aku dapat pointer 3.15..heheh!
hapy sgt2 tau...
dapat 4A, 3B, 2C....
huhu..
syiokkk...Alhamdulillah..
kali ni, dak2 umh aku byk yg dpt 3 n up...
huhu...
best lah...xsia2 kami study smart n hard..haha!
walaupon study last minit, tapi, everything is ok....
yuhuuuu.....
next sem try lagi k, dptkan 3.3 pulak..n sem last, 3.5...fuhhh! tggi angan2 aku...
xpe, kite mesti ader angan2..right?
ermmm..
chaiyooookk!

No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)