♫ teman setia ♫

Saturday, October 22, 2011

+ jiwa kacau +


salammmmmm....
ermmmm...banyak mmm..mara ke?
xmara...badmud jer..muddy..nape? tatao lah...bacer lam inbox..ader ayat yg agak² menjdi tande tyer la...grrrrrr! nak tyer...malas....tapi otak dok ligat...pusing arhh! hermmm...up to u n up to me lah....just nak luahkan jerp ok...

kalo muke aku masam mcm ni selalu, mesti xder sape nak kawan kan...sb orang kate muke aku comel kalo senyum...puiii!! up to me lah..haha!


mud da xok.... pening sgt kepala....da la mum megi jerp tadi..malas nk kua....nak masak pon kner kua gak beli brg..gpon skang mud nak masak da xder..gn prob kawan²...haishhhhhh!!
tolong la jgn bg serabot pale...nak exam lagi...pening pk nak exam ni...sakit otak...kuiz gn segala test bagai dah memeningkan pale...ape pon xblehhh la....
xsabar nk tggu esok..asenyer da lame sgt aku xkua relex²....membe ajak g karoke, g jalan pantai, g beli paper yg patut yg da abes tu kan, then wutever lah.....
nk pegi x? orang bawak g mane² aku ikot jerk..huhu...sumpah bosan....
sakitnyer pale aku....


tgok baby ni, dye pon sakit kepala, pening nak pilih susu ape yg dye nak minum x?? hehe...suke aku ar nk kate aper....

♥♥ LOVE STORY ♥♥

Walaupon mara, mud xok, tapi aty aku still syg, cinta yang xpernah padam pon tuk si gemok...
dye yg bagi aku semangat bile masalah dtg kat aku...abg...muahhh! ILYSM....
Paham? I LOVE U SO MUCH la....♥
tgok pic kat bawah, cantik kan....bole tolong amexkan bg kat eya? mustahil kan? tapi sebenanyer abg da bg..eya simpan lam aty ni...sape pon xnampk..sape pon xleh amex...
sape amex, potong tgn dye...


ok lah...mud xok, elok plak ari ujan kan...mlm xcukup tido...so, tggu aper lagi ko ni??mate da tekebil² kan...so, xreti lagi? ehh...mate da mara, so aku blah lah....
daaaaa....

2 comments:

  1. sabarr naaa :) ... hee, nak g karok ?! besh ar ! lame ta p ..huhh...

    ReplyDelete
  2. baik lah bun...sabar manyakmanyak nih..jom p nak? hehe... nak beli brg sbenanyer..tapi sambil2 la kan....ngeeee...(^___^)

    ReplyDelete

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)