♫ teman setia ♫

Saturday, October 15, 2011

,,,,,,,,,,,,,,,,,


subhanallah...
xtau dah nk ckp aper...
bile dpt call...aty gembire, tapi bile angkat ckp cancel,
memg pikir dye nak buat kat sane jer, tapi bile bace mcj, rupenyer....
YA ALLAH....kau tolonglah aku...aku dah jage hubungam ni sebaik mungkin...
aku perlukan dye, aku sayangkan dye...
menggigil badan aku bile keadaan aku mcm ni..
memang salah aku...
YA ALLAH...kau tolong lah kuatkan aty aku...
aku anggap ini semua dugaan dariMU YA ALLAH...
aku tetap akan setia dgnnyer...
berkatilah kami YA ALLAH...


3 comments:

  1. leha mmg akn ada dugaan dlm setiap hubungan..so bnyk2 sbr k..hrap semuannya oke..:)

    ReplyDelete
  2. ..chill dear ! .. btl kaka di atas cakap! .. bnyk dugaan ble b'cintan cintun nie .. kene sabar okehh ?! ..

    ReplyDelete
  3. yer la kak ekin, fatin bun²...thanx..hehe..seb bek skang da ok...sedih sgt²...xlalu mkn dibuatnyer...adui....fenin²..

    ReplyDelete

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)