♫ teman setia ♫

Thursday, March 8, 2012

~ alkisah tersebutlah kisah.... aik! mcm p ramlee bacer mentera! ^_^

Assalamualaikum!
pin! pin! pin!
fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! tiupan angin monsun! hehe!
lame xhupdate, berhabuk habuk da belog aku nih! cehhhh!,,, ngarut...mane ader belog berhabuk..letop nih hah yang berahabuk.. 
bg sebijik! dishhhh!
ok, senget pale nih, maklumlah baru bgun tido...aisemennnn..lewat siot..puas deh tidurnya...ahaks!!
tapi aku da solat tau... aha... tido tido jugek, jgn sampai xbagun tunaikan tanggunngjawab anda...terime kaseh!
eh, merapu jerk.... 

ok lah,ape anku nak cakap kat cneyh? ha, ader la seorang lecture tuh, dy baru wat belog, suh kami semua satu kelas folow belog dye...huhu... saye dah folow miss! up 10 mark tau! haha...dimand ko bambam, aku hayun kang masuk longkang....eh! lantak arhhh.....
^____^

nak cter la cket..... xtahu lah nak ckp guaner kn... semua org ader prob sendiri2.. tapi aku nih nak ckp gak la cket2.. kawan dengan kawan, bile dah kawan, mestikah jadi lawan satu hari nanti? xpasti, but hope x lahhhhhh.... takut  lah bile isu isu mcm nih semakin menjadi2....
dah macam2 ragam orang yg aku jumpe..tapi mybe nih kali ke berape kali ntah, aku pon xtau lah yang aku dah jumpe lagi orang yg suke berlawan lawan dan lawan lagi...adehhh! ape aku ckp nihhh...!
tuh la, nak masuk silat xboleh, nih da kempunan nak belawan la nih...hehe....

ha! nak cter, aku mimpi dak kelas 2 ari nih.. plik jugak aku nih....
adeiii...sape?? si abey dan si tam... n aku dan si coen.... mcm mane dyeorang ade lam mimpi aku?? xtau lah...tetibe jerk.... nak dijadikan cter, aku mimpi kami 4 orang dalam satu kete g sekolah, xlehh blahhh...kelas kami kat sekolah rendah aku kat kampung sane...haha! pastuh kete yang kami naik tuh meletup akibat terlanggar dek kereta zaman purba.... tapi time tuh kami sume dah kua dari kete tuh, tggal abey jer yg dok dekat gn kete tuh... n then dye lompat ketepi tuk selamatkan diri...
huuuu! sgt takut lah bile kete meletop...pastuh, yg xtahan nyer, aku cepat2 cari abey, sebab??? hahaha...nak selamatkan simkad aku kat dye..takut si gemok cari aku xdapat...jahat kan??? sepatutnye risau kat kawan2, ni risau kat simkad, bagi sebijik penumbuk baru tau...dishhhh!! amek kau...

alamak! merapu lahhh...arab xsiap ag...nak kene anta sok.....
ish2! out dulu lah....
daaaaaaaaaaaa....... puiii!!


eh satu lagi! afiqah fatin johny orlando aka bunbun, ko dapat x job tuh? harap2 dapat la yer...aminnn!

No comments:

Post a Comment

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)