♫ teman setia ♫

Saturday, September 24, 2011

:: Untuk Awak ::

...PELENGKAP HIDUPKU...
alhamdulillah...
dah bertambah members blOg eya...
thanx...^_^

ermmm...nak curahkan rasa hati lah...
hanya untuk awak...
yer, awak pelengkap hidOp saye...

awak..
dengar yer...
saya...
sayang sgtsgtsgtsgt kat awak...
awak...
pelengkap hidup saya...
tanpa awak...
hidup saya gelap...
kalO awak xcaya, awak cube tutup mata awak...
gelap kan?
macam tu la idOp saya tanpa awak...
LOVE U DEAR...

aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
aku bagai bintang yang tak di temani malam
melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
yang membuat aku tak ingin pergi darimu
teringat janji lamamu kepadaku
teringat aku teringat
teringat saat kau masih ada disini
temaniku sepanjang hari
bila kau pergi jauh
ingatlah aku
bila ku di sampingmu
peluk tubuhku
bila kau rindu aku
panggil namaku
ku datang menemuimu
peluk erat jasadku jangan lepaskan
tetaplah kau disini arungi malam
karna hanya dirimu belahan jiwa
pelengkapku di dunia


eya sayang abang...
lagu ney khas untuk abang....
ummuahhhhh !!
...Love u sO much...




2 comments:

  1. Abg pun syg sgt2 kat eya..
    saayg sgt3..
    ummmuah..
    luv u 2 cyg abg..

    ReplyDelete
  2. sayang sgtsgtsgtsgtsgt kat abang seksi...

    ReplyDelete

sile tinggalkan koment korang.. (^_^)